Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
November 11, 2013
Image Size
1.6 MB
Resolution
1200×1600
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
806
Favourites
134 (who?)
Comments
22
Downloads
11
×
Rina by the Waves by okamaka Rina by the Waves by okamaka
With the first ever portable lazuli-powered camera comes the first ever lazuli-powered selfie
Revolutionary

I referenced a selfie (lol yeah i know) from like instagram because holy shit perspective is really fu cking dumb
I recently discovered how to use the "shade" layer in paint tool SAI properly (although even know it's not totally 100%) so i basically tried to copy how the shading went in the picture. I assume dthat since Necros is like full of lazuli and wonderful magitek stuff the water nearby would glisten a bit at night right???? haha probably not.
Also that "filter" on the picture is because the cameras use lazuli crystal extract to produce the flash need for capture
What isn't seen is that right after this pic she had to jump in the water cause she got covered in powder amazing

I JSUT WANTED TO DRAW HER IN A BIKINI BUT IT'S AT NIGHT CAUSE IF SHE GOES AROUND PRANCIN AROUND LIKE THIS IN NECros SHE MIGHT GET ARRESTED LOL TXT IT WHAT A Rebel
Add a Comment:
 
:iconjdeko:
i love the cool markings!
Reply
:iconareku23:
Areku23 Nov 13, 2013  Student Digital Artist
Cute and sexy.

I can appreciate that.
Reply
:iconfischhead:
FischHead Nov 13, 2013   Digital Artist
Nice work! It really stands out even as a thumbnail image.
No shame in using a reference photo either, and you don't really
need a reason to draw swimwear. =D
Reply
:iconokamaka:
okamaka Nov 13, 2013  Hobbyist General Artist
ahhhh thank u!

I need to reference more often literally nothing ever goes wrong when I do
Reply
:iconfischhead:
FischHead Nov 13, 2013   Digital Artist
My art instructors always told me to draw what I could see, but I
do better with what I can FEEL. If I'm having trouble with something,
tracing helps me to imagine that object in 3D, then I can draw it on
my own later.
 
Oh, BTW,  the rest of your gallery's neat as well.
Mitsudomoe FTW =D
Reply
:iconzombiescantfly:
Rina why you so damn sexy >///< ( but I like run so much better)
Reply
:iconokamaka:
okamaka Nov 13, 2013  Hobbyist General Artist
sshhhhh shhhs hhh you'll get ur runs
Reply
:iconzombiescantfly:
But.. But ok fine XD I hope Riley likes he runs on that last commission XD
Reply
:iconmorningreskyuu:
Dang, I thought this was just going to be a sketch since you said it was going to be something you were doing during a respite, but wow, you really nailed the coloring.

You should give yourself a pat on the back, actually, here, I'll do it for you.
Reply
:iconokamaka:
okamaka Nov 13, 2013  Hobbyist General Artist
thanks bud this feels liek a once in a lifetime chance (for now) let's cherish this moment (for now)
Reply
Add a Comment: